torstai 15. kesäkuuta 2023

#24 Hän joka piti tauon

Totuuden torstaita! Tarkoitus oli kirjoittaa tänne jokainen päivä, mutta viime lauantaista lähtien vähän laiskotti kirjoittaminen. Muuten en sitten laiskotellutkaan. 

Lauantaina tuli käytyä taas vaatekaappia läpi. Tällä kertaa syynissä olivat topit, t-paidat, pitkähihaiset, hupparit, neuleet, housut… Urakka oli valtava ja vei monta tuntia, koska oikeasti sovitin vaatteita, joita ei ole tullut käytettyä muutamaan kuukauteen. En tiedä onko syynä salilla käynti, stressaavan kevään aikainen herkuttelu vai kumpikin, mutta olin yllättynyt miten moni vaatekappale ei enää mahtunut päälle (tai sitten mahtui justiinsa, mutta kinnasi). Siivouksen jälkeen olin uupunut, mutta kiitollinen siitä, että sain homman tehdyksi ja oli makutuomarikin matkassa apuna. 

Sunnuntaina vaatekaapin siivous jatkui henkareissa roikkuvien vaatteiden parissa. Jälleen olin shokissa siitä, miten paljon pylly olikaan pyöristynyt. Luovuin monesta rakkaasta mekosta, osa oli ollut minulla jopa yläasteelta asti (olen nyt 30v). Toisaalta oli haikeaa, mutta toisaalta, olin erittäin kiitollinen muutoksesta. Olen aina saanut kuulla olevani liian laiha jne. Nyt en enää ole! Ja ennen en raaskinut ostaa uusia vaatteita juurikaan, sillä tosiaan kaapissa oli paljon yläasteelta asti matkassa kulkeneita hyvin palvelleita kolttuja. Ehkä sitä pian pääsee uudistamaan tyyliään hieman aikuisempaan makuun.

Maanantaina olin kiitollinen mukavasta lenkistä, joka suuntautui uudelle alueelle. Oli mukavaa samalla haaveilla kauniista taloista.

Tiistaina otin rennommin ja olen siitä kiitollinen.

Keskiviikkona, eli eilen, tuli taas käytyä lenkillä ja käytettyä ensimmäisen kerran tänä vuonna shortseja ulkona! Ihanan lämmintä, siitä olen kiitollinen.

Tänään torstaina olen kiitollinen siitä, että illan ruoka on vihdoinkin päätetty etukäteen ja se on suosikkiani, eli keitettyjä perunoita, nami nami!

Mistä sinä olet kiitollinen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!