maanantai 29. toukokuuta 2023

#12 Hän jolla on tavoite

Makeaa maanantaita! En tiedä teistä, mutta minä saan mielettömästi virtaa toteuttaa asioita, kun mielessäni on selkeät tavoitteet. Olen hyvin pitkään vellonut oudossa tilassa, sillä tavoitteita ei ole ollut. Suuret unelmani (joihin itse pystyn vaikuttamaan) toteutuivat yllätyksekseni nuorella iällä ja sittemmin olen ollut hukassa itseni kanssa ja mikään ei ole kiinnostanut. Olen varmasti ollut ratkiriemukasta seuraa (ei kun).

Nyt kun minulla on uusi tavoite elämässä (kts. edellinen postaus), niin herääminen aamuisin tuntuu jännittävältä. En enää junnaa paikallani, kuljen kohti… Jotain. Eteenpäin. Olen kiitollinen uudesta tavoitteesta ja innostuksen tunteesta.

Mistä sinä olet kiitollinen tänään?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!